Grikių dieta
Grikių dieta 7 dienas – netikėti rezultatai

Grikių dieta 7 dienas – netikėti rezultatai, sako, aplanko beveik kiekvieną, kuris laikosi šios dietos. Nusprendėme išbandyti visų taip giriamą ir propaguojamą grikių dietą. Kodėl? – pirminė priežastis, pažiūrėti, kaip tai paveiks mūsų emocinę būseną, ar tokia dieta tikrai padeda atstatyti jėgų pusiausvyrą, energinį balansą. Antrinė priežastis – atsikratyti nereikalingų kilogramų. Kiek jų nukris, nepaveiks dietos įvertinimo, nes šis bandymas skirtas ne svoriui mesti, o išvalyti organizmą, sumažinti nuovargį, padidinti energiją.

Apie grikių naudą jau kalbėjome, todėl, įvertinę visą šūsnį grikiuose esančių vitaminų ir mineralinių medžiagų, bandysime realiai įvertinti jų naudą. Be abejo, kad įvertinimas būtų tikslesnis, tą reikėtų daryti ilgesnį laiką ir šiame eksperimente turėtų dalyvauti 3 ar daugiau dalyvių. Todėl, vertindami mūsų pasiektus rezultatus, atsižvelkite, kad jie yra subjektyvūs ir gali keistis kiekvienoje individualioje situacijoje. Tiek pasiekti rezultatai, tiek pati proceso eiga gali priklausyti nuo dabar esamo jūsų kūno svorio, valgymo įpročių, judrumo ir kitų niuansų.

Grikių dieta

Leiskite organizmui pailsėti ir bent savaitę laikykitės sveikos dietos. Ji padės numesti per šventes sukauptą nereikalingą svorį, “iškrauti” virškinimo sistemą ir išvalyti toksinus.
Nors “dieta” plačiąją prasme vadinama bet kokia žmogaus mitybos sistema, tačiau gana dažnai šis terminas suprantamas tik kaip trumpalaikis mitybos pokytis, leidžiantis atsikratyti antsvorio. Pastaroji metodika neturi nieko bendra su sveika gyvensena ir sveiku maistu. Paprastai tai trumpalaikis – nuo kelių dienų iki kelių savaičių – pokytis, kuris organizmui sukelia gana didelį stresą. Svoris krenta dėl to, kad kūnas gauna mažiau kalorijų nei suvartoja ir gauti energijai naudoja sukauptus riebalus ir raumenis. Beje, grikiai, turi mažiausiai kalorijų, palyginus juos su kitomis kruopomis.

Grikių dieta 7 dienas – netikėti rezultatai, kuriems pasiekti, sakoma, reikia laikytis šių taisyklių.

Grikių dietos taisyklės

Kaip paruošti grikius?

Užvirinkite vandenį ir užpilkite juo grikius.
Vėliau nupilkite vandenį ir vėl užpilkite grikius verdančiu vandeniu (1 stiklinė grikių/2 stiklinės verdančio vandens).
Laikykite grikius šiltai (kuo nors uždenkite) ir palikite per naktį. Virti jų nereikia. Kaip ir kiek laiko virti grikius, galite rasti mūsų kitame straipsnyje.


Svarbu:

  • ruošiant grikių košę, negalima jos gardinti padažais, druska, prieskoniais.
  • paskutinis valgymas turėtų būti turėtų būti bent 4 val. prieš miegą.
  • per dieną turite išgerti bent 1,5 l skysčių: paprasto vandens (negazuoto ir nemineralizuoto), žalios arba žolelių arbatos. Kartais galite išgerti juodos arbatos arba kavos, tačiau be cukraus.

Grikių dietos meniu


Grikiai su kefyru. Be grikių, kurių galite valgyti, kiek širdis geidžia, leidžiama gerti liesą kefyrą (iki 1 litro per dieną). Jeigu vien grikių košę valgyti jums per sausa ar prėska, galite ją užgerti arba užpilti kefyru. Jeigu labai kankina alkio jausmas, prieš miegą galima išgerti stiklinę kefyro.

Verta paminėti, kad kefyre gausu kalcio, baltymų, vitaminų A ir B. Jis gerina virškinimą ir šalina kenksmingas medžiagas iš organizmo. Atminkite, kad kefyro nerekomenduojama vartoti, jeigu jis stovi atidarytas daugiau negu tris paras, tai gali sukelti vidurių užkietėjimą.

Grikiai su džiovintais vaisiais. Dėl cukraus stygiaus šioje dietoje galite jausti silpnumą ir nuovargį. Todėl grikių košę galite pagardinti džiovintais vaisiais (ne daugiau kaip 5–6 vnt.): obuoliais, slyvomis, razinomis, abrikosais. Taip pat vietoj džiovintų vaisių leidžiama pagardinti košę šaukšteliu medaus.

Grikių dieta 7 dienas – netikėti rezultatai

Po 7 dienų dietos, nukrito 4 kilogramai. Bet didžiausia laimė tame, kad atsikėlus ryte buvo daug energijos. Tiesa, pirmąsias dvi dienas nebuvo visai sunku, 2-4 dienomis jau norėjosi įvairesnio maisto, ypatingai vakarais, ar kai šeimyna pietaudavo. Paskutines dienas kantrybės reikėjo gerokai mažiau, nes jau buvo galima ir džiaugtis matomais rezultatais.

Grikių dietos atsiliepimai

Rekomenduojame šią dietą tuo atveju, jei norite išvalyti organizmą, turėti daugiau energijos. Svoris taip pat nukris, tačiau grįžus prie įprastinės mitybos dažniausiai vienas ar keli kilogramai sugrįžta. Kad svoris nesugrįžtu bumerangu, rekomenduojame grikių neišmesti iš savo raciono, tačiau juos galite panaudoti gaminant kitus patiekalus, pavyzdžiui, grikių kotletus, kurie bus ne tik skanūs, bet ir maistingi ir naudingi jūsų sveikatai.

GRIKIŲ DIETOS PLIUSAI
Grikių dieta turi tikrai nemažai pliusų. Pirmiausia – tai nukritę kilogramai, lengvumo jausmas. Taip pat grikių dietos metu vartojami produktai, kuriuose gausu vitaminų ir naudingų maistinių medžiagų. Rekomenduojama derinti grikius ir kefyrą. Produktai šiai dietai daug nekainuoja, košė paruošiama paprastai ir greitai. Tad grikių dieta yra be galo paprasta.

GRIKIŲ DIETOS MINUSAI
Jei laikysitės dietos ilgesnį laiką rizikuojate pakenkti organizmui, kadangi jis negaus visų jam reikiamų vitaminų ir maistinių medžiagų. Laikantis dietos ilgiau grikiai ir kefyras ima atsibosti ir jų tiesiog nebesinori. Prieš imant laikytis grikių ar kitos dietos reikėtų pasitarti su gydytojų, ypatingai jei turite ligų.

KAS NEGALI LAIKYTIS GRIKIŲ DIETOS?
Šios dietos negalima laikytis jei laukiatės ar maitinate kūdikį. Sergant tam tikromis ligomis taip pat nerekomenduojama laikytis dietos, dėl to svarbu aptarti tokį pasirinkimą su gydytoju. Dieta netinkama ir žmonėms, kurie intensyviai sportuoja, kadangi jiems svarbu gauti pakankamai maistinių medžiagų ir turėti daug energijos.

Na, o kalbant apie pačias dietas, vis tik rekomenduotume rinktis sveiką gyvenimo būdą ir neeksperimentuoti su savo kūnu. Žinoma, tokia vienos ar kelių dienų dieta nepakenks ir apvalys organizmą. Tačiau laikytis grikių ar kitokios dietos savaitę ar kelias tikrai nėra geriausias pasirinkimas. Ypatingai jei nesinori vėliau turėti sveikatos problemų. Be to, per savaitę vis tiek nepavyks nutirpdyti pačio riebaliuko, kadangi nesvarbu – laikotės dietos ar tiesiog pradėjote sveikai maitintis, pirmasis nukritęs svoris yra ne riebalai. Tai viskas, kas nereikalinga išsivalo iš organizmo. Tačiau pats lengvumo jausmas tikrai neapsakomas. Jei jaučiate sunkumą ir norisi išsivalyti organizmą, tokia kelių dienų dieta Jums puikiai tiks. Žinoma, nepamirškite stebėti savo organizmo ir reakcijos į tokius kardinalius mitybos pokyčius!

Pastabos tiems, kurie planuoja laikytis grikių dietos

Mūsų pasiekti rezultatai, laikantis grikių dietos yra individualūs. Tiek būsena laikantis dietos, tiek gauti rezultatai gali skirtis, priklausomai nuo jūsų pomėgių ar net gi motyvacijos. Beje, motyvacija, čia vaidina ne patį paskutinį vaidmenį. Ypatingai svarbu save motyvuoti tuomet, jei grikiai nėra jūsų mėgstamiausias produktas, o valios, laikytis dietos, pritrūksta jau pirmosiomis dienomis.

Ką daryti, jei trūksta valios, laikytis grikių dietos:

Veikite save psichologiškai!
Įsivaizduokite, kad esate profesionalus atletas ar bėgate taip sparčiai, kaip gazelė – gal ir skamba keistokai, bet tikrai veikia! Nuteikite save šiam vaidmenų žaidimui ir įsijautę į vaidmenį imkitės veiksmų – suaktyvinkite savo kūną.

Sena nepatraukli nuotrauka
Jei turite seną nuotrauką, kurioje atrodote nekaip, turite antsvorio – pakabinkite ją sau matomoje vietoje, kuri bus tarsi priminimas, kad būtina sulieknėti. Jei jums sunkiausia lieknėjimo dalis – mityba, pakabinkite nuotrauką ant šaldytuvo, spintelėse ar netgi pačiame šaldytuve – bet kur, kur pamatytumėte ją prieš valgydama maistą, kurio jums visai nereikia. Jei sunkiausia – pratimai, pakabinkite nuotrauką ant spintos, kurioje guli sportbačiai, durų ar prie žadintuvo, kad vietoje mygtuko „snūstelėti“ išvirstumėte iš lovos ir eitumėte pabėgioti.

Nusirenkite!

Jei trūksta motyvacijos, nusirenkite ir atsistokite prieš veidrodį. Nereikia žiūrėti į savo trūkumus, reikia tiesiog pastebėti ir įsisąmoninti, kaip jūs dabar atrodote, kurioje vietoje esate. Būkite sąžiningi ir nuoširdūs su savimi.

Pamilkite save
Žmonės dažnai nesugeba aiškiai suformuluoti, kas juos priverstų save keisti. Ir tai visai ne kieno nors patarimas ar noras kam nors patikti, visai ne artėjančios vestuvės ar maudynių sezonas. Ir netgi ne suknelė, į kurią reikia trūks plyš įtilpti per giminės šventę…
Mus reikia vieno vienintelio dalyko – pamilti save ir labai stipriai panorėti keistis būtent dėl savęs, o ne dėl kokių nors aplinkybių ar vienadienių užgaidų. Galų gale, noras tobulėti – varomoji viso, kas gyva, jėga. Taip, raginimas pamilti save – universalus visų laikų patarimas. Niekas nedrįstų ginčytis: pozityvi motyvacija bet kokiu atveju yra geresnė varomoji jėga nei neigiama. Raskite šių dviejų požiūrių skirtumą: „Myliu save, man tereikia šiek tiek patobulinti savo išvaizdą ir aš tą padarysiu“ ir „Nekenčiu savęs, nekenčiu savo kūno ir padarysiu viską, kad jis taptų patrauklesnis“.


Patiko turinys, turite klausimų, palikite komentarą apačioje arba užsukite į socialinius kanalus:

Facebook

Instagram

Youtube

Čia rasi visus laimesjoga.lt kontaktus ir pranešimus spaudoje: Kontaktai

Grikių dieta

5

Įvertinimas

5.0/5

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *